مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیست‌وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان در آبان‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 07 November 2022
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری بیست‌وچهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز استان در آبان‌ماه خبر داد.

 به گزارش  تابناک همدان، حمید شیرازیانی اظهار کرد: این جشنواره ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی توسط خیرین در سالن خانه معلم شهر همدان، برگزار خواهد شد.

شیرازیانی تصریح کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا  امکان برگزاری تجمعات به صورت محدود، برگزار می‌شد اما برگزاری این جشنواره در سال جاری به روال سال‌های قبل، بازگشته است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم خیرین مدرسه ساز، عنوان کرد: در این جشنواره از ۳۳ خیر مدرسه‌ساز در استان همدان، تقدیر خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان دررابطه با وضعیت فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در استان، توضیح داد: از سال ۱۳۷۷ تا مهر سال ۱۴۰۱ مجموعاً ۳۴۹ پروژه در قالب ۲۱۴۸ کلاس درس و اتاق با زيربنای ۲۵۶ هزار و ۴۲۰ مترمربع توسط خيرين مدرسه ساز  استان همدان، به صورت خيری و مشارکتی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

شیرازیانی با بیان اینکه استان همدان مجموعاً دارای ۸۹۹ خير مدرسه ساز حقيقی و حقوقی است، ادامه داد: تعداد ۲۴۶ خير حقيقی و حقوقی، صرفاً مدرسه ساز هستند و بقيه با اهدای زمين، مستغلات، پول نقد، تجهيزات و مصالح به مدرسه سازی کمک می‌کنند. 

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در پایان گفت: لازم به ذکر است ۳۳۵۰ نفر از فرهنگيان نيز با اهدای مبلغی از حقوق خود به صورت ماهيانه در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار