کد خبر: ۱۰۷۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 11 October 2022
آیین اهداء 551 سری جهیزیه و توزیع یک هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)استان همدان از محل مصوبات سفر رییس جمهوری به استان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در این مراسم با بیان این که تامین دوهزار 400سری جهیزیه برای نوعروسان در طول سال 1401و 1402 اظهار داشت:  یک هزار و 200سری آن باید تا پایان سال اهدا شود که امروز مرحله اول با اهداء 551 سری با اعتباری قریب به 13 میلیارد تومان برگزار شد که تا پایان سال باید به یک هزار 200 سری برسد.

محمد رسول شیخی زاده ادامه داد: یک هزار و 200 فقره لوازم ضروری زندگی در قالب سرمایشی و گرمایشی به همت دولت مردان و کارکنان کمیته امداد مرکز تهیه شده که امروز یک هزار فقره آن در قالب لوازم ضروری زندگی (بخاری) آماده و در بین نیازمندان سراسر استان توزیع می شود.

وی با اشاره به تامین مسکن مددجویان نیز گفت: موظف شدیم با پشتیبانی دولت برای پنج هزار خانوار طی سال 1401و1402 مسکن تهیه کنیم لذا پنج هزار و 317 خانواده مددجوی تحت پوشش شهری فاقد مسکن شناسایی شده که قدم اول برای اجرای این طرح معافیت خانواده های تحت پوشش از پرداخت هزینه ثبت نام اولیه به مبلغ 40 میلیون تومان بوده، است. امیدواریم در بحث نهضت ملی مسکن که دولت سیزدم به واسطه مسکن و شهرسازی اجرا می کند این مهم محقق شود .

این مقام مسئول ادامه داد: 600 میلیارد تومان جهت اشتغال مددجویان از محل تسهیلات قرض الحسنه تبصره 16 به استان اعلام شده که در سال جاری باید اجرایی شود.

شیخی زاده با اشاره به اختصاص مبلغ 40 میلیارد تومان کمک تسهیلات قرض الحسنه برای مدد جویان در سال 1401و 1402 در قالب های کارگشایی، درمانی و فرهنگی پرداخت می شود، افزود: 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه نیز به غیر از مددجویان در این بازده زمانی برای کارگشایی و درمانی پرداخت خواهد شد.

وی خبر از اختصاص مبلغ 15میلیارد تومان به مکاتبات مردمی با رییس جمهوری داد و گفت: مبلغ 5 میلیارد تومان برای گاز رسانی به 500 خانوار در سال جاری اختصاص داده شده که 507 خانوار شناسایی و به شرکت گاز معرفی شده است همچنین مبلغ 5 میلیارد نیز برای تجهیز و نوسازی اردوگاه فجرابلاغ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار