فرماندار شهرستان همدان ضمن بازدید سرزده از مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب وفاضلاب (۱۲۲) و بررسی نحوه پاسخگویی به مشترکان شخصا به تماسهای تلفنی تعدادی ازشهروندان پاسخ داد و موارد طرح شده را مورد بررسی قرار داد .
به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در این بازدید خواستار پلسخگویی دقیق و محترمانه به تماسهای مردمی شد وگفت : تماسهای دریافتی از مشترکان باید ضمن پیگیری جدی همراه با پاسخ قانع کننده تا حصول نتیجه باشد .
فرماندار شهرستان همدان بر لزوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی صحیح و اعمال قطعی آب برابر برنامه اعلام شده تا زمان پایدار شدن وضعیت آب شرب شهر همدان تاکید کرد .