فرماندار شهرستان همدان ضمن بازدید سرزده از مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و‌فاضلاب (۱۲۲) و بررسی نحوه پاسخگویی به مشترکان شخصا به تماسهای تلفنی تعدادی ازشهروندان پاسخ داد و موارد طرح شده را مورد بررسی قرار داد .
کد خبر: ۱۰۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳ 06 October 2022

فرماندار شهرستان همدان ضمن بازدید سرزده از مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و‌فاضلاب (۱۲۲) و بررسی نحوه پاسخگویی به مشترکان شخصا به تماسهای تلفنی تعدادی ازشهروندان پاسخ داد و موارد طرح شده را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در این بازدید خواستار پلسخگویی دقیق و محترمانه به تماسهای مردمی شد و‌گفت : تماسهای دریافتی از مشترکان باید ضمن پیگیری جدی همراه با پاسخ قانع کننده تا حصول نتیجه باشد .

فرماندار شهرستان همدان بر لزوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی صحیح و اعمال قطعی آب برابر برنامه اعلام شده تا زمان پایدار شدن وضعیت آب شرب شهر همدان تاکید کرد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار