معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای یکصد برنامه همزمان به هفته نیروی انتظامی (فراجا) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 06 October 2022

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای یکصد برنامه همزمان به هفته نیروی انتظامی (فراجا) در همدان خبر داد.

سرهنگ حسین بشری در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان، در خصوص اهم برنامه‌های هفته فراجا بیان کرد: برنامه‌های متنوع‌ای مانند غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار‌های مردمی، صبحگاهی‌های مشترک، سخنرانی تمامی فرماند‌هان استان همدان در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه در حاشیه نماز جمعه، برگزاری نشست‌های علمی با دانشگاه در نظر گرفته شده است که به مرور برنامه‌ها ابلاغ و اجرا خواهند شد.

به گفته وی، شعاری امسال هفته فراجا «پلیس خادم مردم ومردم حامی پلیس» است.


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر تشریح و تبیین اهمیت «امنیت» برای مردم مدنظر است، تصریح کرد: امسال در هفته نیروی انتظامی علاوه بر جلب رضایتمندی مردم با اجرای برنامه‌ها و ارائه عملکرد اهمیت امنیت را بیشتر برای مردم تشریح می کنیم تا مشارکت صددرصدی مردم را با پلیس داشته باشیم.


 وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت همه جانبه باعث شد باتوجه به اغتشاشات اخیر شاهد فروکش شدن آتش فتنه در نطفه باشیم و در حال حاضر شهر همدان بدون مشکل، آرام است و امنیت برقرار شده است.


سرهنگ بشری ادامه داد: هیچ ارگان و سازمانی به اندازه پلیس ماموریت ندارند لذا به تنهایی قادربه انجام این ماموریت‌ها نیستیم اگر خود مردم در امنیت مشارکت و همکاری نکنند.


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به «رعایت قوانین و مقررات» و «توجه به توصیه‌های پلیس»، اظهار داشت: مهمترین خواسته ما در مشارکت رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه های پلیس برای امنیت است.


وی با بیان اینکه نظارت خانواده‌ها نوعی مشارکت در امنیت است، افزود: بخشی از افرادی که در اغتشاشات حضور داشتند جوانانی بودند که به دلیل ناآگاهی تحریک شده بودند که با نظارت و ورود خانواده‌ها و حمایت مردم خیلی سریع در همدان موضوع مدیریت و کنترل شد.


وی در انتها یادآور شد: استفاده از شبگرد، سرایه دار، رعایت موضوعات ایمنی در بحث ساخت و ساز‌هایی که انجام می‌شود همگی نوعی مشارکت در امنیت است.


از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه هفته فراجا نام گذاری شده است.

خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار