دانشگاه بوعلی سینا از ادامه آموزش مجازی برای دانشحویان این دانشگاه به دلیل عدم امکان آب مورد نیاز با توجه به تنش آبی در همدان تا ۲۳ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ 05 October 2022

دانشگاه بوعلی سینا از ادامه آموزش مجازی برای دانشحویان این دانشگاه به دلیل عدم امکان آب مورد نیاز با توجه به تنش آبی در همدان تا ۲۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به نظر مسئولان مربوطه در استان مبنی بر عدم امکان تأمین آب مورد نیاز در دانشگاه بوعلی‌سینا، کلیه کلاس‌ها در مقطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه (دانشکده‌های پردیس اصلی و اقماری) تا روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری (آنلاین و آفلاین) ادامه دارد.

بدیهی است کلاس‌هایی که به دلیل ایجاد اختلال در اینترنت تشکیل نمی‌شوند، متعاقبا به صورت جبرانی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، هرگونه تغییر در برنامه متعاقبا به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

درضمن کلیه کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) از شنبه ۱۶ مهر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بازگشایی دانشگاه از روز شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱، رستوران غذاخوری مرکزی برای خدمت رسانی به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فعال است.

مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع آموزش حضوری دانشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از روز شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱، خوابگاه‌های دانشجویی غدیر و فرزانگان از روز جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ صرفا برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که اتاق رزرو کرده‌اند، فعال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار