ششمین جشنواره هنری فانوس در همدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 03 October 2022

ششمین جشنواره هنری فانوس در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش تابناک همدان، رضا ینگجه، دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین جشنواره هنری فانوس با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن در ۲۲ رشته هنری و در ۵ بخش اصلی و یک بخش ویژه استانی با محوریت زندگی و سیره سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند گفت: از این تعداد ۵۰ نفر خانم و ۸۶ نفر آقا هستند که جمعا ۳۶۴ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند. و این تعداد نسبت به دوره قبل جشنواره رشد خوبی داشته است.

ینگجه به تشریح تعداد آثار دریافتی برای بخش ویژه استانی با عنوان شهید همدانی پرداخت و گفت: ۲۱ اثر در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات انتخاب و داوران در حال بررسی و داوری می باشد تصریح کرد، اختتامیه جشنواره در ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده، آثار برتر هر بخش به جشنواره ملی فانوس که  آبان ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود، ارسال خواهند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار