آیت الله طه‌محمدی:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت:در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی که مجاهدانه برای آسایش مردم تلاش می‌کنند مظلومانه مورد هجمه قرار گرفتند
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 02 October 2022

به گزارش تابناک همدان، آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با محکوم کردن اقدامات عده‌ای آشوبگر در کشور، گفت: متاسفانه حرکات هنجارشکنانه عده‌ای معدود از فریب خوردگان، سبب تفرقه و اغتشاش در میان جامعه شده است.

او گفت: اهانت به ساحت قرآن کریم، پیامبر اعظم، آتش کشیدن اماکن مقدس، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلب امنیت از مردم، اقدماتی است که از نظر هر ایرانی محکوم و شنیع می‌باشد و لازم است قوه قضائیه و متولیان مربوطه به صورت جدی وارد میدان شده و با مخلان امنیت و آسایش جامعه برخورد کنند.

آیت الله طه‌محمدی با تسلیت شهادت تعدادی از نیرو‌های انتظامی و بسیجی در درگیری با آشوبگران،گفت: در این اغتشاشات، خادمان مردم در نیروی انتظامی که همواره مجاهدانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند، مظلومانه مورد هجمه قرار گرفتند.

او با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر نشان داد که نیاز امروز ما توجه به فرمایش رهبری و حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین است، گفت: با توجه به آنکه بسیاری از این افراد در سن‌های پایینی و جزء نسل جوان بودند، لازم است تا با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغان با این عزیزان به گفت‌وگو بپردازیم و در فضایی آرام صحبت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور حماسی و به موقع مردم همدان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: بر خود لازم می‌دانم تا از همه مردم ایران اسلامی، علی الخصوص مردم فهیم و بصیر دارالمومنین همدان بابت حضور به موقع در راهپیمایی‌های بصیرت افزا که باعث خاموش شدن شعله‌های فتنه شد، تشکر کنم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار