مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال کلاس درس بدون معلم نداریم.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 01 October 2022
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال کلاس درس بدون معلم نداریم.

به گزارش تابناک همدان، محمود نقوی گفت:در آغاز سال تحصیلی جدید با حمایت‌ مسئولان استانی در مناطق و نواحی ۱۹ گانه کلاس درسی ، بدون معلم برگزار نشد.

او با بیان اینکه امسال ۳۲۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های درسی استان حاضر شدند افزود: ممکن است نواقصی در برخی مدارس باشد، اما این مشکلات موردی و به علت جا‌بجایی است.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه همچنان کمبود نیروی موظفی داریم گفت: امکان استخدام چهار هزار نفر نیرو ی موظفی ۲۴ ساعته در آموزش‌و‌پرورش وجود دارد.

نقوی با بیان اینکه برای رفع کمبود معلم در سال تحصیلی امسال از تدریس بازنشستگان تا ۲۴ ساعت، شاغلان تا ۱۴ ساعت ،سرباز معلمان، سرباز طلبه و تدریس عوامل آموزشی در شیفت‌های بعد از ظهر کمک گرفتیم گفت: در طول سال تحصیلی باید به دنبال افزایش کیفیت آموزش‌ها و جبران کمبود باشیم.

او در بخش دیگری از گفتگو به طرح امین اشاره کرد و اظهار داشت: تعیین تکلیف نیرو‌های انسانی پیش‌دبستانی، نیرو‌های نهضت و معلمان طرح امین مربوط به تیر پارسال بوده است، اما متاسفانه درباره معلمان طرح امین، آموزش‌و‌پرورش و حوزه علمیه بنا به دلایلی نتوانستند کاری انجام دهند و  روحانیان در قالب طلبه در آموزش و پرورش جذب نشده اند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان گفت: پیگیر حل این موضوع هستیم و پرونده مربوط به آن تشکیل شده است و به دنبال مجوز از  وزارت آموزش‌و‌پرورش و سازمان امور استخدامی هستیم تا از حقوق این عزیزان دفاع کنیم.

منبع تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار