فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و بسیج با قوت و قدرت با هنجارشکنان برخورد خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 26 September 2022

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و بسیج با قوت و قدرت با هنجارشکنان برخورد خواهند کرد.

 
به گزارش تابناک همدان،  سردار سلمان امیری گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در برقراری امنیت مردم با کمک سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی و بسیج با قدرت و اقتدار عمل خواهیم کرد.
 

وی تأکید کرد: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد بودیم عده‌ای از افراد فریب خورده با حضور در جمع اغتشاشگران اقدام به تعرض به اموال عمومی و اخلال در نظم شهر همدان کرده بودند که با حضور نیروی انتظامی و با کمک خود مردم و بسیج همیشه قهرمان با هنجارشکنان برخورد و آرامش و امنیت لازم برای عموم شهروندان برقرار شد.

 
فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید براینکه آحاد مردم استان تحت هیچ شرایطی با دشمنان همراهی نخواهند کرد، گفت: صمیمانه از حضور حماسی مردم و حمایت آن‌ها از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌کنم و مطمئن هستم مردم این نظام را دوست دارند و با تمام وجود از آن دفاع خواهند کرد.
 

وی به معدود افراد هنجارشکن و فریب خوردن نیز هشدار داد چنانچه بخواهند به اقدامات خرابکارانه و هنجارشکنانه خود ادامه دهند، نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و بسیج با قوت و قدرت با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار