سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: در مجموع ۹۳.۳ درصد افراد بالای ۱۲ سال این استان نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 25 September 2022
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: در مجموع ۹۳.۳ درصد افراد بالای ۱۲ سال این استان نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
 
 
به گزارش تابناک همدان،  حمید پورحسینی افزود: همچنین ۸۳.۹ درصد از جمعیت این گروه سنی در استان همدان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
 
وی تصریح کرد: میزان تزریق نوبت اول واکسن کرونا در جمعیت بالای ۱۸ سال استان هم ۹۳.۳ درصد است.
 
پورحسینی تأکید کرد: درصد واکسیناسیون این گروه سنی در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا ۸۵.۴ درصد و در نوبت سوم ۴۸.۴ درصد است.
 

سخنگدی ستاد مقابله با کرونا استان همدان در خصوص واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان نیز افزود: ۹۵.۲ درصد از جمعیت این رده سنی نوبت اول و ۸۳.۶ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 
به گفته پورحسینی، همچنین ۲۶.۳ درصد گروه سنی پنج تا ۱۱ سال در استان همدان نوبت اول و ۱۳.۴ درصد هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
 
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: ۱۰۰ درصد مادران باردار در استان، نوبت اول واکسن کرونا و ۹۸.۲ درصد نیز نوبت دوم را تزریق کرده اند.
 

پورحسینی گفت: مجموع موارد مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون ۱۱۵ هزار و ۱۳۲ نفر، موارد مثبت بستری ۳۴ هزار و ۵۸۸ بیمار، بهبود یافتگان ۳۱ هزار و ۳۷ نفر و موارد مثبت فوتی سه هزار و ۴۰۷ نفر است.

 

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان تویسرکان، ملایر، اسدآباد و بهار در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار