استاندار همدان:
استاندار همدان در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: دین اسلام، دین علم‌آموزی است و آموزه‌های بسیاری در این خصوص از بزرگان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 24 September 2022

استاندار همدان در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت:. دین اسلام، دین علم‌آموزی است و آموزه‌های بسیاری در این خصوص از بزرگان وجود دارد.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد گفت:  انقلاب اسلامی باعث جهش عظیمی در عرصه آموزش و پرورش شده، که از لحاظ کمی و کیفی بی نظیر است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به علم‌آموزی و تولید علم تاکید داشته‌اند، افزود:  شتاب فزاینده جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی بر اساس منویات رهبری، باعث اقتدار کشور شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران، باعث عصبانیت دشمنان شده است و هربار این خشم و ناخشنودی خود را به بهانه‌ای عیان می‌کنند.

 وی با بیان اینکه زنان در سال‌های بعد از انقلاب در پرتو آرمان‌های انقلاب از جایگاهی رفیع و درخشان برخوردار بوده‌اند و حیله دشمنان نمی‌تواند این واقعیت را وارونه کند، گفت:  زنان ایران اسلامی نماد و اسوه نجابت، شرافت، هوشمندی، ایثار و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی هستند.

استاندار همدان ادامه داد:  حجاب حصن حصینی است ‌که موجب حفاظت و امنیت بانوان ایران اسلامی بوده و هست و دشمنان می‌خواهند با دسیسه و توطئه این امنیت را از زنان ایران بگیرند.

وی گفت: جمهوری اسلامی زمینه‌های لازم و کافی برای حضور موثر بانوان در جامعه را فراهم کرده است.

قاسمی فرزاد اشاره کرد:  هوشیاری ملت شریف ایران، خصوصا مردم ممتاز استان همدان در اغتشاشات اخیر، نشان داد بعد از گذشته چهار دهه از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه تبلور و تجلی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار