جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه در دو روز گذشته شاهد تخریب اموال عمومی توسط عده ای از اغتشاشگران بودیم، افزود: تعرض به اموال عمومی و اخلال در امنیت عمومی جرم است و با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند، برابر قانون با قاطعیت برخورد می شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ 23 September 2022

به گزارش تابناک همدان،"سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز پلیس  است و در برقراری امنیت مردم قاطعانه عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در دو روز گذشته شاهد تخریب اموال عمومی توسط عده ای از اغتشاشگران بودیم، افزود: تعرض به اموال عمومی و اخلال در امنیت عمومی جرم است و با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند، برابر قانون با قاطعیت برخورد می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با تاکید براینکه آحاد مردم عزیز استان تحت هیچ شرایطی با دشمنان همراهی نخواهند کرد و صف خود را از اغتشاشگران جدا خواهند کرد گفت از والدین نیز می‌خواهیم نظارت و مراقبت بیشتری بر تردد و رفت و آمد فرزندان خود داشته باشند و اجازه حضور به آنها در تجمعات غیر قانونی را ندهند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار