معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان خبر از تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 20 September 2022

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان خبر از تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان داد.

به گزارش تابناک همدان، تفاهم‌نامه همکاری و برون سپاری خدمات شهرداری همدان به دفاتر پیشخوان با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان، تبادل شد.

مجتبی حمزه رستگار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان در خصوص تبادل این تفاهم نامه اظهار داشت: هدف از انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت توسط شهرداری همدان، اجرای قانون، عدم مراجعه ارباب رجوع به شهرداری و افزایش شفافیت ‌و پاسخگویی به تقاضاهای مردم است.


وی با ابراز امیدواری در خصوص انعقاد این تفاهم نامه گفت: ما در مدیریت شهری خواستار تسریع و ارتقاء همکاری و احصا کلیه ی خدمات قابل واگذاری در شهرداری و تعیین قیمت خدمات به منظور ارائه در دفاتر پیشخوان دولت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی افزود: کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری ، کاهش تصدی گری ، تامین رضایت شهروندان ، افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات موثر و کارآمد به شهروندان ، وحدت رویه و شفاف‌سازی در امور ، حذف فعالیت‌های موازی و تصمیم گیری سریع و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه بخش خصوصی از مهمترین اهداف اجرای این تفاهم نامه است.


در ادامه معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان با اشاره به حجم بالای مراجعات ارباب رجوع به مناطق شهرداری همدان و لزوم کاهش حضوری مراجعات گفت: راه اندازی "سامانه شهرداری الکترونیک" در شهرداری همدان از اقدامات بسیار موثر میباشد که ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان در ادارات موجب ارتقاء کیفیت خدمات به آنها و رضایتمندی نیز خواهد شد.


وی با تاکید بر الکترونیکی شدن خدمات شهرداری در راستای ایجاد شهر هوشمند ، برای رفع مشکلات شهری افزود: شهروندان محترم همدانی میتوانند با مراجعه به آدرسhttp://esup.hamedan.irاز خدمات عمومی و اختصاصی این سامانه بهره مند شوند.


در ادامه این جلسه وحید بلالی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان همدان ضمن استقبال از راه اندازی سامانه " شهرداری الکترونیک " در شهرداری همدان از آمادگی دفاتر پیشخوان دولت جهت اجرای مفاد تفاهم نامه و همکاری در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار