برای تسهیل و تسریع انجام کار در منطقه همدان اتفاق افتاد:
سوخت موردنیاز اتوبوس ها و مینی بوس های شهری اعزامی از استان همدان به مرزهای غربی کشور تأمین و فوری تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 19 September 2022

سوخت موردنیاز اتوبوس ها و مینی بوس های شهری اعزامی از استان همدان به مرزهای غربی کشور تأمین و فوری تحویل داده شد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر منطقه گفت: مدیریت شرکت پخش با هماهنگی فرماندار همدان، یکشنبه ۲۷ شهریورماه جاری توزیع نفتگاز وسائط نقلیه عمومی دیزلی را در دستور فوری کار خود قرار داد.


وی افزود: انتقال سریع و آسان زائران عتبات عالیات از بزرگترین اجتماع بین المللی شیعیان که قصد عزیمت به شهرهای خود را دارند، از اولویت ویژه برخوردار بوده و تمامی دستگاه ها را موظف به بسیج امکانات در این راستا می کند.


روستایی اذعان داشت: فرآورده‌ نفتگاز لازم برای انتقال زوار اربعین پیش بینی و تدارک دیده شده و هم اکنون این خودروها می توانند از جایگاه های ۱۱۰ واقع در بلوار آیت الله نجفی و جایگاه سوخت مستقر در پایانه مسافربری سوخت گیری کرده و برای انجام ماموریت محوله اعزام شوند.


این مقام مسئول یادآور شد: پیش از این سوخت رسانی به ۱۶۰دستگاه اتوبوس اضطراری در ۲۰ شهریور ماه جاری انجام شده بود. این اتوبوس ها صفر کیلومتر و فاقد پلاک انتظامی بوده و با اعمال کنترل های فنی شماره موتور و شماره بدنه و مجوز تردد صادره از ستاد اربعین برای انتقال سریع و ایمن هموطنان زوار اباعبدالله به داخل کشور، عازم مناطق مرزی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار