اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار می‌کند:
معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فراخوان ویژه‌برنامه استانی مهر سینمای ایران (معرفی بهترین‌های سینما) را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 19 September 2022

معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان فراخوان ویژه‌برنامه استانی مهر سینمای ایران (معرفی بهترین‌های سینما) را منتشر کرد.


به گزارش تابناک همدان از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این اداره کل با مشارکت و حمایت سازمان سینمایی کشور به مناسبت «روز ملی سینمای ایران» با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در حوزه سینمای استان و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، تلاش می‌کند ضمن تکریم سینماگران پیشکسوت، با ایجاد فضای سالم رقابتی در مهرماه سال جاری از بهترین‌های سینمای استان در رشته‌های مختلف (با اولویت برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات) تقدیر و حمایت نماید.


بر اساس فراخوان منتشر شده از عموم فعالان سینمایی استان دعوت می‌شود سوابق فعالیت‌های سینمایی خود را برای شرکت در این ویژه‌برنامه در بازه زمانی «شهریور 1399 تا شهریور 1401» به همراه مدارک و مستندات لازم شامل: فیلم‌های تولید شده، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، جوایز کسب شده، خبر تولیدات، قرارداد، پوستر و ... در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم برداری، انیمیشن، پژوهشگران سینما و تهیه کننده فیلم سینمایی در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در بخش‌های فیلم بلند، تله فیلم، مجموعه تلویزیونی و فیلم کوتاه به دبیرخانه ویژه برنامه مهر سینمای ایران تحویل دهند.


هنرمندان عزیز توجه داشته باشند آخرین مهلت تحویل آثار 31 شهریور 1401 است و با توجه به محدودیت زمان، امکان تمدید برای تحویل آثار میسر نخواهد بود .
نشانی دبیرخانه : همدان – بلوار شهید مفتح-مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا-معاونت هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
شماره تماس : 08132670071-08132650070

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار