رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان خبر از نصب و راه اندازی تابلوهای پیام متغیر خبری تمام رنگی در راستای ایمنی و ارتقاءفرهنگ ترافیکی در این شهر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 19 September 2022

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان خبر از نصب و راه اندازی تابلوهای پیام متغیر خبری تمام رنگی در راستای ایمنی و ارتقاءفرهنگ ترافیکی در این شهر داد. 

به گزارش تابناک همدان، تابلوهای پیام متغیر خبری تمام رنگی (SMD) در راستای ارتقای ایمنی و فرهنگ ترافیکی بر روی پایه های چراغ راهنمایی تقاطع های سطح شهر به همت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری نصب و راه اندازی شد.

سید محمد پوروخشوری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تابلوهای پیام متغیر خبری از کارآمدترین و مدرن ترین شیوه های هوشمند سازی و اطلاع رسانی ترافیک محسوب می شود که در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد می باشد. وی با اشاره به اندازه و ابعاد این تابلوها عنوان داشت: این تابلو ها به ابعاد یک در یک و‌نیم متر از نوع SMD و تمام رنگی است و قابلیت امکان دریافت و نمایش هر نوع متن، عکس و فیلم و انیمیشن به صورت آفلاین و آنلاین در محل و از راه دور) را دارد.


پوروخشوی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این تابلوها افزود: قاب تابلوها کاملا عایق و مطابق استانداردهای نصب در محیط بیرونی طراحی و اجرا شده است و قابلیت تنظیم شدت نور را براساس شرایط محیط در روز و شب دارا می باشند ودر شرایط آب و هوایی مختلف از جمله مه آلود یا بارانی قابل رویت هستند.


رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری به ویژگی های امنیت نرم افزاری این تابلوها پرداخت و افزود: تمهیدات و تدابیر لازم در خصوص امنیت این تابلوها تعریف شده است که برای اولین بار در کشور اجرا شده و تمامی مراحل طراحی و ساخت بوسیله یک شرکت بومی در استان صورت پذیرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این تابلوها به منظور نمایش پیام های ترافیکی در سطح معابر پر تردد و تقاطع ها مورد استفاده قرار می گیرد و در جهت استفاده از ظرفیت چراغ های راهنمایی در راستای آموزش شهروندی بر روی پایه های آن نصب گردیده است.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در مرحله اول این تابلوها در تقاطع خیابان جهان نما ،تقاطع خیابان طالقانی و تقاطع خیابان میرزاده عشقی اجرا و راه اندازی گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار