مدیر شعب بانک مسکن استان همدان:
مدیر شعب بانک مسکن استان همدان گفت: میزان کل تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه برابر ۲ هزار و ۱۰۱ فقره بود که به افراد متقاضی در استان همدان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 18 August 2022

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان گفت: میزان کل تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان تیرماه برابر ۲ هزار و ۱۰۱ فقره بود که به افراد متقاضی در استان همدان پرداخت شده است.

به گزارش تابناک همدان؛ مجید امیری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برهمین اساس ۹۷۲ نفر در قالب خود مالک از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت واحد مسکونی و همچنین تسهیلات نهضت ملی مسکن (طرح بنیاد مسکن) در این استان بهره‌مند شده اند.

وی افزود: بانک مسکن مجری طرح‌های دولت در تامین مالی ساخت مسکن است و با شروع فعالیت دولت سیزدهم و آغاز طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، ۳۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز این تعداد مسکن توسط شبکه بانکی تامین می‌شود.

امیری ادامه داد: بخشی از اعتبار مورد نیاز برای طرح‌های نهضت ملی مسکن توسط بانک و بخشی توسط متقاضی در چند مرحله تامین و به پیمانکار طرح پرداخت می‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال و در همین ارتباط چهار هزار و ۱۰۴ فقره تسهیلات به میزان چهار هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال توسط بانک مسکن استان همدان پرداخت شده است.

وی گفت: در نهضت ملی مسکن بر خلاف مسکن مهر پروژه‌ها متقاضی محور است یعنی در صورت وجود متقاضی، طرح آغاز می‌شود.

امیری اظهار داشت، میزان منابع بانک مسکن استان همدان ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و مصارف ۵۹ هزار میلیارد ریال است یعنی بیش از منابع موجود تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: ۹۸ طرح امسال در بافت فرسوده استان همدان اجرا می‌شود که به ۴۳۳ واحد مسکونی یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۹ درصد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در پایان گفت: میزان مطالبات بانک مسکن استان همدان ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که بعد از بانک کشاورزی رتبه دوم را در بین بانک‌های استان دارد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار