مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان:
مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان خبر از اجرای سامانه شهرداری الکترونیک گامی مهم در تسریع خدمت رسانی به شهروندان داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 16 August 2022

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان خبر از اجرای سامانه شهرداری الکترونیک گامی مهم در تسریع خدمت رسانی به شهروندان داد.

به گزارش تابناک همدان، محمدرضا فیضی منش مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان با بیان این مطلب اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته، مراحل خرید، بومی‌سازی،آموزش و راه اندازی سیستم های شهرسازی، نوسازی درآمد و اصناف، کمیسیون ماده صد، سامانه خدمات الکترونیکی شهروندان و خودکارسازی ضوابط و درآمدهای «سامانه شهرداری الکترونیک» از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و سامانه مذکور به زودی به بهره برداری خواهد رسید.


به گفته وی با بهره گیری از فناوری اطلاعات در سامانه شهرداری الکترونیک سرعت خدمت رسانی به شهروندان به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت. فیضی منش با اشاره به مزایای پیاده سازی سیستم یکپارچه شهرسازی نوسازی و درآمد در حوزه های مختلف مدیریت شهری اظهار داشت: با خودکار سازی فرآیندها، ساده سازی ضوابط و دستورالعمل های اجرای علاوه بر کاهش بروکراسی های اداری و ایجاد شفافیت، شهروندان خدمات را به صورت غیرحضوری، برخط و سریع دریافت خواهند کرد.


مدیر منطقه سه شهرداری همدان با اشاره به حجم بالای مراجعات ارباب رجوع به مناطق چهارگانه شهرداری همدان و لزوم کاهش حضوری مراجعات افزود: راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک در مناطق بسیار ضروری است و ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان در ادارات موجب ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی نیز خواهد شد. محمدرضا فیضی منش در پایان با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این پروژه ارائه خدمات ۲۴ ساعته در هفته به شهروندان است عنوان داشت: امکان ثبت درخواست صدور پروانه ساختمانی، پایان کار، دریافت پاسخ الکترونیکی، تشکیل آرشیو الکترونیکی، خودکار سازی فرآیندها، جلوگیری از جعل مکاتبات، امکان نظارت دقیق، حذف کاغذ، دورکاری کارکنان، الکتریکی شدن پیگیری استعلامات دفترخانه ها، ادارات و بانکها با استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ و انواع رایانه و بدون حضور در شهرداری از دیگر مزایای سامانه شهرداری الکترونیک می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار