یوتیوب سرگرم برنامه‌ریزی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش آنلاین یا ویدئو استریم است.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 13 August 2022

یوتیوب سرگرم برنامه‌ریزی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش آنلاین یا ویدئو استریم است.

به گزارش تابناک همدان

از ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد یوتیوب مذاکرات با شرکتهای سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم که در داخل این شرکت از آن به عنوان یک « کانال فروشگاهی» یاد می‌شود را مجددا آغاز کرده است.

این پلتفرم حداقل به مدت ۱۸ ماه است که در دست طراحی بوده و ممکن است تا ابتدای پاییز امسال، آماده فعالیت شود.

شرکت آلفابت – مالک یوتیوب- درباره این گزارش، اظهارنظر نکرد.

با روی آوردن مصرف کنندگان از تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، به خدمات پخش آنلاین ویدئو، راه اندازی برنامه‌ریزی شده این سرویس، به یوتیوب اجازه می دهد به شرکتهایی مانند روکو و اپل بپیوندد و سهمی از بازار پخش آنلاین را در اختیار بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، روزنامه نیویورک تایمز اوایل هفته گذشته گزارش کرده بود شرکت والمارت مذاکراتی با شرکتهای رسانه‌ای درباره پخش آنلاین سرگرمی در سرویس عضویت خود انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار