مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با هنرمند نوازنده همدانی، بر حمایت از هنرمندان در راستای اجراهای بین‌المللی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 10 August 2022

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با هنرمند نوازنده همدانی، بر حمایت از هنرمندان در راستای اجراهای بین‌المللی تأکید کرد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در این دیدار با تأکید بر اینکه همدان پتانسیل‌های قابل توجهی در حوزه فرهنگ و هنر دارد که می‌تواند در سطح جهانی به نمایش گذاشته شود؛ اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت مناسبی فراهم شده تا هنرمندان شاخص رشته‌های مختلف از طریق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای اجرای برنامه در کشورهای مختلف حضور داشته باشند.


سروش ترکمان، هنرمند نوازنده همدانی در این دیدار اعلام کرد که از ۲۶ مرداد تا ۸ شهریورماه در یک ورکشاپ جهانی که در دانشگاه آرهوس کشور دانمارک برگزار می شود؛ شرکت خواهد داشت.


وی افزود: این ورک‌شاپ در راستای تعامل و تبادل موسیقی کشورهای دنیا با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد موسیقی و اساتید دانشگاه ها برگزار خواهد شد.


سروش ترکمان متولد ۱۳۷۶ در همدان است و از سن ۱۳ سالگی موسیقی را با ساز تار آغاز کرد. ترکمان در مقطع کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی از محضر اساتید به نام این رشته بهره برده و در مقطع کارشناسی ارشد رشته اتنوموزیکولوژی(موسیقی شناسی ) در دانشگاه هنر تهران پذیرفته شد.


از فعالیت های هنری او می توان به شرکت در جشنواره های موسیقی و کسب مقام های مختلف اشاره کرد. این هنرمند به تازگی آلبومی به نام مستوره را با همنوازان دانشگاه کردستان از سوی حوزه هنری استان کردستان منتشر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار