در پایان 25مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پالایش و پخش احراز شد؛
2 مقام اولی و 2 مقام دومی حاصل تلاش شرکت کنندگان منطقه 2 کشوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به سرپرستی منطقه همدان شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 06 August 2022

2 مقام اولی و 2 مقام دومی حاصل تلاش شرکت کنندگان منطقه 2 کشوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به سرپرستی منطقه همدان شد.

 

به گزارش تابناک همدان، 25مین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت های تابعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


بر پایه این گزارش، احمد شیرانی اصل، رئیس روابط عمومی منطقه همدان و سرپرست منطقه 2 کشوری شامل، 7 شرکت پخش مناطق همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و کردستان و خطوط لوله لرستان و کرمانشاه (منطقه غرب) گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات، 6 تا 8 مرداد 1401 به میزبانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مشهد مقدس پایان یافت.


وی افزود: 198 شرکت کننده در 3 رشته تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم در 4 گروه دانش آموزان، همسران، دانشجویان و کارکنان در این دوره با هم به رقابت پرداختند که در پایان 98 نفر برگزیده مقام های اول تا سوم هر رشته گروه را به خود اختصاص دادند.


شیرانی تصریح کرد: رقیه زیادی و حسین روزبه به ترتیب در رشته های حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء از پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان حائز رتبه اول و همچنین در رشته حفظ 3جزء کوثر برزگر از پخش کرمانشاه و سید محمدمهدی رحیمی از خطوط لوله لرستان حائز مقام دوم شدند.


وی ادامه داد: این مسابقات هرساله در 3 مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با هدف گسترش معارف عمیق قرآنی نزد خانواده های کارکنان، ترویج فرهنگ انس با قرآن و سبک زندگی قرآنی در سراسر کشور و بین شرکت های وابسته به پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار می شود.


شیرانی اضافه کرد: در 25مین دوره مسابقات، شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ اجزاء قرآن کریم (۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء) و همچنین مفاهیم قرآنی با هم به رقابت پرداختند که مسابقات رشته های مفاهیم و نهج البلاغه به صورت برخط برگزار شد.


گفتنی است، پیش از این مرحله، مرحله نیمه نهایی منطقه 2 کشوری، به میزبانی منطقه همدان به شرح بالا، با شرکت 51 نفر برگزار شده بود که 20 نفر از شرکت کنندگان رتبه های اول را کسب کرده و به مرحله نهایی راه یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار