مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی با حجت الاسلام فلاحی دیدار و گفتگو کرد.  
کد خبر: ۱۰۶۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 06 August 2022

مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی با حجت الاسلام فلاحی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تابناک همدان، در ابتدای این دیدار مدیر عامل جدید شرکت شهرک ها گزارشی از برنامه های خود ارائه کرد.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام فلاحی گفت: درصدد هستیم که در مجلس گره‌هایی را از اشتغال کشور بازکنیم و جهش تولید که با رفع موانع و راهکار‌ها صورت می‌گیرد را دنبال کنیم تا هم اقتصاد کشور نفسی بکشد و هم بحث اشتغال حل شود. این اولویت کاری ماست.

 

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه بیکاری معضل جدی برای استان همدان است؛ افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به مشکلات اقتصادی مربوط می‌شود و اگر مشکلات اقتصادی حل شود، به نظر من آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هم حل خواهد شد. البته در زمینه های فرهنگی و اجتماعی هم برنامه‌هایی مدنظر داریم که در حال پیگیری است.

نماینده مردم همدان افزود: سرمایه اصلی کشور جوانان هستند، نباید این سرمایه با بی تدبیری مسئولین از بین برود.

وی افزود متاسفانه نبود کار در استان باعث سرخوردگی و افسردگی جوانان شده است.


حجت الاسلام فلاحی بیان داشت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از تجارب و دیدگاه های مختلف استفاده کنید؛ تا واحدهای تولیدی با ظرفیت بیشتر کار کنند.


نماینده مردم همدان گفت: بندر خشک اقتصادی دارای زیر ساخت هایی نظیر اب، برق، گاز و راه برای سرمایه گذاری است ولی بعلت نبود پیوست اطلاع رسانی سرمایه گذاری در این مکان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: یک منطقه ویژه اقتصادی در جهان آباد شهرستان فامنین وجود دارد و با وجود فعال بودن مناطق ویژه در کشور این منطقه در همدان غیرفعال و تعطیل است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه زمین شرکت شهرک ها به سرمایه گذاران واقعی داده شود و جلوی برخی افراد سودجو و قدرت طلب گرفته شود.

وی افزود در مسیر مبارزه با فساد بنده با تمام توان ایستاده ام.

نماینده مردم همدان در پایان گفت: ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری همدان معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار