فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت : درحوزه عفاف و حجاب کار را با اقناع گری و اقدامات فرهنگی پیش می بریم.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳ 05 August 2022

فرمانده سپاه ناحیه ملایرگفت: درحوزه عفاف و حجاب کار را با اقناع گری و اقدامات فرهنگی پیش می بریم. فرمانده سپاه ناحیه ملایر: درحوزه عفاف و حجاب کار را با اقناع گری و اقدامات فرهنگی پیش می بریم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر :سرهنگ علی اصغر فارسی روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت :در حال حاضر دشمن با ترویج بی حجابی و بی عفتی در سطح جامعه از ما تلفات می گیرد که با توجه به روحیه انقلابی گری و قدرت ایران در جنگ نظامی، دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای مقابله با این ملت، باید فرهنگی برهنگی را بین بانوان رواج دهند.

وی با تاکید بر فعالیت بیشتر بانوان محجبه در عرصه های عفاف و حجاب مطرح کرد : همه ما باید در این مقطع زمانی رسانه باشیم و در این راستا از هر راهی از جمله ساخت کلیپ های موثر و تولید محتوا حتی یک نفر را از دل دشمن بیرون بکشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه ناحیه ملایر اشاره کرد و افزود : در حوزه عفاف و حجاب کار را در حوزه فرهنگی و با اقناع گری پیش می بریم.

فارسی تصریح کرد: در این زمینه تیم‌هایی از خواهران بسیجی تشکیل شده است که با اغناگری، تذکر و توزیع بسته های فرهنگی در دهه عاشورا به مقابله با بی حجابی و بی عفتی می پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه در این طرح برادران بسیجی در قالب معین و پشتیبان عمل می کنند، تاکید کرد: در این حوزه نباید تنش ایجاد کرد بنابراین ما از طریق عرصه های فرهنگی ورود کردیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری به اقدامات پایگاه های مقاومت بسیج در ماه محرم، گفت : بسیج و پایگاه های مقاومت امنیت هیئت های مذهبی را تامین می کنند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان همدان، بیان کرد : تامین حلقه امنیتی سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده هیئت دولت به ملایر برعهده سپاه بود که به خوبی محقق شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در بخش دیگری با اشاره به ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بسیج سازندگی، عنوان کرد : ۷ واحد در حال تکمیل بوده و ساخت بقیه واحدها نیز در حال پیگیری است.

فارسی از راه اندازی قرارگاه اشتغالزایی در روستای حسین آباد ناظم خبر داد و افزود: تمام محصولات تولیدی در این قرارگاه بر اساس استانداردهای علمی تولید، بسته بندی و برچسب زده شده و به بازار ارائه می شوند.

وی با بیان اینکه دارهای قالی، سبزیجات محلی، کودهای کمپوزیت، انواع دوغ و ترخینه به صورت کاملا استاندارد در کارگاه های اشتغال های خانگی این قرارگاه تولید و در اختیار بازار مصرف قرار می گیرد، اظهار کرد : ایجاد این مرکز اشتغال زایی خانگی در روستای حسین آباد ناظم، نتایج خوبی به همراه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه گفت :برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ملایر از برنامه های فاخر بود که شور و نشاطی در شهر ایجاد کرد و پایگاه های مقاومت بسیج نیز در این همایش با برپایی موکب های پذیرایی و موکب های عفاف و حجاب در حد توان خود برای ایجاد شور و نشاط در سطح شهر تلاش کردند.

فارسی در بخش دیگری با بیان اینکه نیروهایی انقلابی در راس کار قرار گرفتند که دغدغه مردم را دارند، مطرح کرد: برپایی میزهای خدمت در نقاط مختلف شهرستان توسط فرماندار ویژه ملایر کار بسیار خوبی است و باید رسانه ای شود.

وی یادآور شد:: در این میزهای خدمت هر آنچه که قابلیت تحقق داشته باشد، پس از بازدیدهای میدانی و مطالبات مردمی مصوب می شود.

فارسی اظهار امیدواری کرد و گفت: برپایی میزهای خدمت کار بسیار خوبی است که فرمانداری به نمایندگی از دولت انجام می دهد، برپایی این میزهای خدمت در مردم داری بسیار موثر است.

در ادامه مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه اصحاب رسانه باید آگاهانه و با بصیرت قلم بزنند و به نفع جریان های استکباری گام بر ندارند، گفت : قلم خبرنگاران باید به اندازه، به موقع، عادلانه، آگاهانه مدبرانه، منصفانه رسالت خود را انجام دهند.

ناصر قوامی منش با تاکید بر توجه ویژه خبرنگاران به جایگاه خود در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد : امروز باید برای حل مشکلات رویکرد مسئله محوری و قلمی در تراز انقلاب برای افزایش سرمایه های نظام و انقلاب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: قلم رسانه های در تراز انقلاب در اجاره احزاب سیاسی نیست و قلم خبرنگاران باید مشکل گشا و امید آفرین و در تراز انقلاب اسلامی باشد تا به سمت هدایت گری و تعالی پیش رود.

در ادامه شهرام ذبیحی مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه کلیه سهمیه جذب نیرو در بسیج رسانه محقق شده است، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده توانستیم برای چند کارگاه اشتغال زایی از جمله پرورش ماهی و کارگاه مبل و منبت از طریق جهاد سازندگی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنیم.

وی از توزیع بسته های معیشتی بین اعضای فعال بسیج رسانه خبر داد و افزود : برگزاری مسابقه تیراندازی با هماهنگی سپاه ناحیه ملایر، دیدار با خانواده شهید شاخص سال، دیدار و نشست های تخصصی صمیمی با مسئولین و امام‌ جمعه با همکاری نمایندگی خانه مطبوعات در ملایر از جمله برنامه های هفته خبرنگار در ملایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار