نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در تصمیم گیری و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان، استانداری نسبت به ملایر عدالت را رعایت نکرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 05 August 2022

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در تصمیم گیری و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان، استانداری نسبت به ملایر عدالت را رعایت نکرد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر:هادی بیگی نژاد در جمع خبرنگاران نسبت به مصوبات سفر ریاست جمهوری به همدان ابراز ناراحتی کرد و اظهار کرد: چنین تقسیم بندی عادلانه نیست و در تصمیم گیری و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان، به شهرستان ملایر ظلم شد.

وی بیان کرد: استانداری نسبت به ملایر عدالت را رعایت نکرد چرا که توقع داشتیم از تخصیص چند هزار میلیارد اعتبار به استان طی این سفر، نصف یا یک سوم آن به ملایر تخصیص یابد.

بیگی نژاد با بیان اینکه دولت استقلال خود از قوه مقننه را طی این سفر حفظ کرد، گفت: یک تیم کارشناسی از چند ماه قبل از این سفر به منظور بازدید و بررسی اطلاعات و پروژه ها در استان همدان حضور پیدا کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : به دلیل عدم اصرار جمعی برای اخذ اعتبار برخی پروژه ها در ملایر، متاسفانه بسیاری از پروژه ها از جانب ملایر برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان معرفی نشد.

وی از پیگیری تکمیل و اخذ اعتبار برای پروژه هایی از جمله تکمیل و تجهیز خوابگاه های دانشگاه های ملایر، پروژه های در حوزه بهداشت و درمان شهرستان و تعریض جاده ملایر به اسلامشهر آق گل از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان همدان خبر داد.

بیگی نژاد در ادامه گفت: پروژه هایی از جمله تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان و تکمیل نیروگاه500 مگاواتی سیکل ترکیبی به صورت جداگانه پیگیری شد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت مطرح کرد: برای تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان، مبلغ 20 میلیارد تومان از محل ردیف ملی و 100 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اثر مثبت پیگیری روسای ادارات و دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبارات بیشتر، بیان کرد: با پیگیری رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ملایر، مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز و محوطه سازی این دانشکده طی این سفر تخصیص یافت.

بیگی نژاد از ایجاد تغییر و تحولاتی در وزراء و استاندارها تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: باید مدل حکمرانی را در بسیاری از حوزه ها تغییر دهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد :حکمرانی در برخی موارد اجازه بروز استعدادها را نمی دهد و دلیل اصلی تورم در کشور این است که تولید به میزان نقدینگی رشد نمی کند.

وی انتصاب یک رئیس بومی و پیگیر برای دانشکده پرستاری ملایر را نخستین گام در راستای ارتقاء این دانشکده دانست و عنوان کرد: ارتقاء رشته های پیراپزشکی در این دانشکده، یکی دیگر از اقداماتی است که با هدف ایجاد دانشکده علوم پزشکی در حال پیگیری است.

بیگی نژاد تاکید کرد: برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در ملایر باید پله پله پیش رفت و ابتدا زیر ساخت های لازم را فراهم کرد ،که در این راستا ایجاد بیمارستان آموزشی نیز در مرحله مکاتبات و پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار