مدیرکل استاندارد استان همدان از کشف جعل علامت استاندارد بر روی مایع دست شویی وین پاک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 04 August 2022

مدیرکل استاندارد استان همدان از کشف جعل علامت استاندارد بر روی مایع دست شویی وین پاک در این استان خبر داد.

 

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، جعفر امیری پریان در این باره بیان داشت: بازرسان اداره کل استاندارد استان همدان در بازرسی های طرح طاها از سطح استان همدان یک فقره جعل علامت استاندارد ایران بر روی محصول مایع دستشویی با نام تجارتی وین پاک VINPAK را در سطح بازار کشف نمودند.

وی در ادامه داد: بازرسان این اداره کل پس از استعلام کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل نشان استاندارد و هماهنگی های لازم با مسئولان مرتبط در اداره کل نسبت به جمع آوری و توقیف محصول فوق اقدام کردند.

امیری پریان افزود: با بازرسی های بازرسان این اداره کل سطح بازار استان را برای کالا و خدمات کم کیفیت و بی کیفیت ناامن خواهیم کرد و در این خصوص با کسی مماشات نخواهیم کرد زیرا سلامت مردم خط قرمز سازمان ملّی استاندارد ایران است.

وی در پایان افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، چاپ علامت استاندارد بدون دریافت مستندات قانونی یا تاییدیه سازمان، جرم محسوب می‌شود و با متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

امیری پریان از عموم شهروندان تقضا کرد در زمان خرید محصولات عدد ده رقمی ذیل نشان استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال و از صحت ان مطلع شوند ، ضمناً تلفن رسیدگی به شکایات این اداره کل شماره ۱۵۱۷ به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشات هم استانی های عزیز میباشد .

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار