فرماندار نهاوند خبر داد:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه اداره اطلاعات این شهرستان به شبکه ارتشاء در یکی از ادراه های اقتصادی ضربه مهلک وارد کرد، گفت: در همین خصوص ۵ تن از متهمان اصلی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 11 July 2022

به گزارش تابناک همدان از  روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند ، ضرغام احمدوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی، شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی شهرستان نهاوند کشف شد.


وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از عوامل و عناصر اصلی این اقدام با حکم قضایی، تصریح کرد: در مراحل اولیه این اقدام برخی از مدیران شهرستانی که با تضییع حقوق بیت‌المال و کلاهبرداری اقدام به اخذ رشوه چند صد میلیونی از شهروندان نموده بودند از سمت خود عزل و به همراه مرتبطین به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندار نهاوند ضمن ابراز تأسف برای محکومین، خاطرنشان کرد: باعث تأسف است که برخی مدیران و پرسنل دولتی فرصت‌های خدمتگزاری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها قرار داده را در جهت سوءاستفاده و خیانت بکار می‌گیرند.


وی تصریح کرد: به حمدالله امروز به‌واسطه مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همراهی دستگاه قضایی هیچ تخلفی از رصد و پایش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دور نخواهد ماند و به‌منظور حفظ و صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان با هرگونه تخلفی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهند کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار