اولین گردهمایی گروه‌های احیاگر مطالبه گری در عرصه‌های تخصصی ۱۸ گانه امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با حضور مدیران و فعالان این حوزه برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 09 July 2022

اولین گردهمایی گروه‌های احیاگر مطالبه گری در عرصه‌های تخصصی ۱۸ گانه امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با حضور مدیران و فعالان این حوزه برگزار گردید.

به گزارش تابناک همدان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در این مراسم از تشکیل گروه‌های مطالبه گری ۱۸ گانه در استان خبر داد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون، ستاد نامیده می‌شود و طبق قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بند‌های ۵، ۹ ازماده ۱۶ به بند قانون حمایت ازآمران و ناهیان از منکر است.

میثم صابریون با اشاره به اینکه ستاد سه وظیفه، پشتیبانی، تسهیل گری و حمایت از آمرین به معروف و گروه‌های احیاگر و مطالبه گر را دارد، خاطر نشان ساخت: قرار است که گروه‌های احیاگر و مطالبه گر وشورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در محلات، مساجد، هیئات، در راستای حرکت بخشی به جامعه قدم بردارند و شاهد حضور آحاد مردم در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: درمقوله آموزش، ستاد برنامه‌های خوبی راطراحی نموده و در مقوله آموزش دو راهبرد پیش رو داریم که ایجاد نظام فکری و دوم کارسازی است که برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی بیانگر این مطلب هستند.

وی در ادامه به طرح آموزش بینش معروف اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح آموزش بینش معروف تا کنون تعداد ۷۶۵ نفر به صورت مجازی ثبت نام نموده اند که برابر برنامه ابلاغی؛ ستاد امربه معروف با همکاری دبیرخانه بینش مطهر استان اقدام به برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری وغیرحضوری می‌نمایند.

صابریون با بیان اینکه ستاد استان همدان در کشور به رتبه ۱۷ ارتقاء پیداکرده است، یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده برنامه جامع ۱۴۰۱ ستادباکسب بالاترین نمره دربین سایر استان‌ها رتبه برتر در بحث تهیه وتدوین برنامه را کسب کرده است.

صابریون گفت:ستاد با استفاده ازخلاقیت وعقلانیت درسیتره علم درمیدان جنگ نرم حضور پیداکرده و امیدواریم با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های مردمی به اهداف درنظرگرفته شده درسطح جامعه دست پیدا نمائیم. 

صابریون در پایان افزود: امیدواریم با تشکیل شورای امر به معروف درسطح مساجد، محلات، هیئات، اصناف واقشارمشکلات موجوددرسطح جامعه با کمک مردم رفع و رجوع گردد.

لازم به ذکر است مجوز فعالیت تشکل‌های مردمی به گروه‌های تخصصی ۱۸ گانه اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار