مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری دوره کشوری تربیت مدرس بمدت سه شبانه روز در استان همدان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 05 July 2022

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری دوره کشوری تربیت مدرس بمدت سه شبانه روز در استان همدان خبرداد.

به گزارش تابناک همدان از ایران آنلاین، در ابتدای جلسه علی سنجربگی مدیر عامل این جمعیت با ذکر این مطلب که آموزش اسکان اضطراری و مدیریت کمپ در حوزه آموزش های تخصصی جمعیت از اهمیت زیادی برخودار است خاطرنشان کرد:   این دوره با شرکت ۴۰ نفر ازنمایندگان استان ها از  ۱۴لغایت ۱۶تیرماه در استان همدان برگزار می شود.

وی با ذکر این مطلب که اسکان اضطراری را در زلزله های اخیر به صورت میدانی تجربه کرده ایم خواستار نگاه ویژه مدرسان به بحث اسکان شد و گفت: تجربه ثابت کرده ساخت اردوگاه بدلیل فرهنگ مناطق مورد اقبال افراد حادثه دیده نبوده و افراد مایل به اسکان در محل زندگی هستند. 

در ادامه دکتر شریفی سده معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به لزوم  تدوین منابع برای دروس مختلف خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه آموزش مدیران ، معاونان و کارشناسان انجام گرفته و برای هر مقطع منابع جداگانه ای تدوین شده است.

شریفی سده با ذکر این مطلب که یک نفر نمی تواند در چند رشته تدریس کند خاطرنشان کرد: هر مربی باید در رشته تخصصی خود پژوهش و تدریس داشته باشد تا بتواند شاگردان خوبی تربیت کند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به وقوع حوادث مختلف در کشور، گفت: مربیان می توانند با حضور در حوادث مختلف در زمینه تولید منابع آموزشی تحقیق و پژوهش انجام داده و با ثبت مستندات تولید منابع کنند .

لازم به ذکر است دوره تربیت مدرس با حضور  سه تن از مدرسان نمونه کشور و حضور مدیران ومعاونان بعنوان کارآموز، در سطح علمی بالا و به مدت سه روز درهمدان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار