سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان خبر داد: در آستانه روز شهرداری‌ها و در نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران و کلانشهرها از دستاوردهای شهرداری همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 05 July 2022

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان خبر داد: در آستانه روز شهرداری‌ها و در نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران و کلانشهرها از دستاوردهای شهرداری همدان رونمایی شد.


به گزارش تابناک همدان، محمد جواد زارعی با بیان اینکه در آستانه 14 تیر روز شهرداری‌ها نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران و کلانشهرها صبح دیروز افتتاح شد گفت: در آیین افتتاح این نمایشگاه وزیر کشور، شهردار تهران و معاونان او، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و شهرداران کلانشهرهای کشور حضور داشتند.


وی با اشاره به اینکه در این رویداد شهرداری تهران و زیرمجموعه‌ها و حوزه‌های تابعه آن سطح وسیعی از نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند، ادامه داد: شهرداری‌های کلانشهرهای کشور نیز در این نمایشگاه به ارائه توانمندی‌های خود پرداخته اند.


زارعی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور دانش بنیان هاست که در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حیطه مدیریت شهری می‌پردازند.


سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان همچنین به حضور خواهرخوانده‌های تهران در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: شهرهای بغداد، نجف، دوشنبه، بیشکک، بانکوک، کازان، مسکو، مانیل از جمله شهرهایی هستند که به عنوان خواهرخوانده‌های تهران در این نمایشگاه غرفه دارند.


وی افزود: شهرداری همدان نیز یکی از شهرداری‌های کلانشهرهاست که در این نمایشگاه حضور دارد و به ارائه برجستگی‌ها و مزیت‌های خود پرداخته است.


زارعی در این باره توضیح داد: شهرداری همدان با چهار مزیت و ویژگی همدان شهر دوستدار کودک، شهر سبز پایدار جهان اسلام، پایتخت تاریخ و تمدن و دبیرخانه تاب آور سازی در این نمایشگاه شرکت کرده و این موضوعات به بازدید کنندگان عرضه و تشریح می‌شود.


زارعی به ارائه روزنامه هگمتانه به عنوان یکی از مزیت‌های مدیریت شهری همدان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: استودیو بلدیه نیز به عنوان ابزار نوین اطلاع رسانی در فضای مجازی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می‌شود.


سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان بیان کرد: هم زمان با افتتاح این نمایشگاه وزیر کشور، شهردار تهران، و رئیس شورای شهر تهران از غرفه‌ها بازدید کردند.

منبع: هگمتانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار