استاندار همدان:
استاندار همدان در همایش حراست‌های تابعه استان در راستای (اطلاع‌رسانی، هم‌اندیشی و بصیرت افزایی)، گفت: باید با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 05 July 2022
استاندار همدان در همایش حراست‌های تابعه استان در راستای (اطلاع‌رسانی، هم‌اندیشی و بصیرت افزایی)، گفت: باید با تمام توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد. 

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت:  جهاد تبیین به عنوان یک فریضه باید سر لوحه تمام امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی، خطرناک‌ترین حربه دشمنان است، افزود:  جهاد تبیین راه‌کار قطعی مقابله با سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی توسط دشمنان است.

قاسمی فرزاد گفت: به رغم فشار‌ها و محدودیت‌های ظالمانه علیه ملت ایران، به مدد و نصرت الهی، با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، کشور ایران بالنده و پر پرفروغ در مسیر پیشرفت و ترقی است. 

استاندار همدان با بیان اینکه از کاه کوه ساختن در عرصه مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها، امتیازات و پیشرفت‌ها از جمله شگرد‌های رسانه‌ای دشمنان ملت شریف ایران است، خاطر نشان کرد:  جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معاملات جهانی و بین‌المللی مهم، موثر د غیر قابل چشم‌پوشی است. 

قاسمی فرزاد اشاره کرد:  اشراف امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی ماحصل مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های فعالان این عرصه خطیر و پر اهمیت است.

وی تصریح کرد:  اتکا به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی، همیشه راه‌گشا بوده است، سند روشن این ادعا توفیق بی‌نظیری است که در مهار بیماری کرونا حاصل شد. 

استاندار همدان ادامه داد: دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده است و بزرگ‌ترین هدف واحد‌های حراست صیانت و مراقبت از نیروی انسانی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در واحد‌های حراست، اصل بر پیشگیری است و باید از مچ‌گیری پرهیز و به مدد و دستگیری بپردازیم، گفت: در فضای فنی و تخصصی باید، روزآمد و پیشرو باشیم، نباید به‌هیچ وجه نسبت به حملات سایبری غافل بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار