در سه ماه اخیر،
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اختصاص ۳هزارمیلیارد تومان یارانه بنزین مصرفی منطقه همدان در ۳ماه نخست سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ 03 July 2022

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اختصاص ۳هزارمیلیارد تومان یارانه بنزین مصرفی منطقه همدان در ۳ماه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، با اشاره به در نظر گرفتن سقف قیمت هر لیتر بنزین ۳ هزار تومان و مقایسه با نرخ معاملات بین المللی خلیج فارس fob(لیتری ۲۲ هزار تومان)، مطرح کرد:  در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۱یارانه بنزین مصرفی استان همدان به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسید؛ در ۹۳ روز ابتدایی سال جاری ۱۶۰ میلیون لیتر سوخت بنزین در استان مصرف شده که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی همچنین از توزیع ۷هزار و ۴۶۸ تن گاز مایع در ۳ ماهه ابتدای سال ۴۰۱ در استان همدان خبر داد و تأکید کرد: متقاضیان مصرف کننده گاز مایع تنها با ثبت درخواست در سامانه درخواست فرآورده (سدف) به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir می توانند نسبت به تعیین نوع مصرف و میزان مورد نیاز از این نوع سوخت اقدام کنند.

مدیر پخش منطقه همدان با بیان اینکه سوخت های مایع بنزین و نفتگاز توزیعی در استان از استانداردهای ملی برخوردار بوده و بطور مستمر با همکاری اداره استاندارد کالیبراسیون کمیتی نازل های توزیع کننده فرآورده در دستور کار قرار دارد خواستار خودداری از مصرف انواع مکمل های موجود شد، اظهار کرد:  مدیریت بهینه و صرفه جویی در مصرف انواع سوخت را برای کمک به اقتصاد خانواده و کشور ضروری بوده و هوای پاک و سلامت شهروندان را  بهترین ارمغان توجه به این مهم دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار