معاون آموزش متوسطه استان همدان گفت:اداره آموزش و پرورش برای دانش آموزان از ۱۵ تیر تا مرداد کلاس‌های تقویتی برگزار می‌ کند.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 02 July 2022

معاون آموزش متوسطه استان همدان گفت:اداره آموزش و پرورش برای دانش آموزان از ۱۵ تیر تا مرداد کلاس‌های تقویتی برگزار می‌ کند.

 

به گزارش تابناک همدان، احمد آقامحمدی گفت: با توجه به آموزش‌های غیر حضوری و فاصله‌ای که بین کیفیت آموزشی ایجاد شده است و همچنین عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به اینترنت و فضای مجازی موجب محقق نشدن اهداف آموزشی در این دوسال بوده است، که در تلاش هستیم با برگزاری دوره‌های تعمیق و تثبیت بخشی از آن را جبران نماییم.

او گفت: این کلاس‌ها به دو صورت تقویتی و جبرانی برنامه ریزی شده است که در کلاس‌های جبرانی دانش آموزانی که طبق آیین نامه‌های آموزشی نمره مورد نظر را کسب نکرده‌اند و یا نمره قبولی را کسب کرده، اما از آن راضی نیستند می‌توانند شرکت نماینددر شهریور ، از همه دانش آموزانی که در کلاس‌ها شرکت کرده‌اند امتحان مجدد گرفته می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان گفت: در بررسی‌های انجام شده ۴ درس از دروسی که دانش آموزان در آن‌ها میانگین نمره پایینی دارند انتخاب شده و حداقل در ۳۰ ساعت و حداکثر در ۳۶ ساعت در کلاس‌های ۲۰ نفره برگزار خواهد شد همچنین اولویت ثبت نام در کلاس‌ها با دانش‌آموزان روستایی و افرادی که در مناطق کم برخوردار از اینترنت هستند، خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار