در دیدار شهردار همدان با رئیس کل دادگستری و دادستان همدان:
به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ شهردار همدان و برخی از معاونین و مدیران مدیریت شهری به دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان همدان رفتند.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 30 June 2022

 به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ شهردار همدان و برخی از معاونین و مدیران مدیریت شهری به دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان همدان رفتند.


به گزارش تابناک همدان، در این دیدار سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: با توجه به حجم کاری بالا در قوه قضاییه زحمات و خدمات قضات و کارکنان در راستای رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است.

وی همکاری‌ بین دادگستری با مدیریت شهری را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این همکاری نزدیک در چارچوب قانون و در جهت تسهیل امور مردم صورت پذیرد که بیانگر الفت و همکاری نزدیک این دو دستگاه مهم در مدیریت جامعه می باشد. وی نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه در جهت تسهیل امور مردم شد.


در ادامه این دیدار محمد رضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد:کارکنان و قضات دستگاه قضایی افرادی شریف و زحمتکش هستند که در راستای تحقق عدالت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی تلاش می کنند.


عدالتخواه به تشریح فضای کاری همدان پرداخت و افزود: فضای مومنانه حاکم بر شهر و استان همدان و پایبندی مردم به قانون و شرع مشهود است. وی طی گزارشی به تشریح عملکرد و دستاوردهای دادگستری همدان در حوزه قضایی پرداخت و ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری دو دستگاه موجب تسهیل در امور مردم گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار