استاندار همدان:
استاندار همدان از روشن شدن چراغ ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل استان همدان خبر داد و گفت: این واحدها در دولت سیزدهم مانع زدایی و احیا شدند.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 30 June 2022

استاندار همدان از روشن شدن چراغ ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل استان همدان خبر داد و گفت: این واحدها در دولت سیزدهم مانع زدایی و احیا شدند.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته برای احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تلاش های بسیاری صورت گرفته تا دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازگردند.

وی اضافه کرد: در این راستا علاوه بر تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به اتفاق  تیم اقتصادی به شهرستانها سفر کرده و از نزدیک واحدهای تولیدی مشکل دار را بررسی و مورد بازدید قرار می دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه دولت و وزیر صمت کاملا تولیدی و فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی است تاکید کرد: این دیدگاه در مسئولان استان نیز صدق می کند.

وی از تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: فعالان بخش تولید توانستند با خوداتکایی و خودباوری در شرایط سخت تحریم و فشارهای اقتصادی مقاومت کنند و این ستودنی است. 

به گفته او از این پس فعالین اقتصادی که بدهی بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی نداشته و در عرصه تولید عملکرد مثبت و درستی داشته باشند مورد تشویق قرار گرفته و در ستاد تسهیل استان به طور ویژه برای رونق تولیداتشان حمایت خواهند شد. 

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین به دیگر اولویت های استان اشاره کرد و گفت: وارث پروژه های نیمه تمامی از ادوار گذشته هستیم که طبق تاکید رئیس جمهوری تکمیل و بهره برداری از آنها در اولویت قرار دارد. 

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: برای شتاب دادن به این پروژه های نیمه کاره تلاش می کنیم تا هرچه زودتر مردم از خدمات آنها بهره مند شوند و از سوی دیگر از استهلاک و هدر رفت اعتبارات هزینه شده برای ساخت و ساز این طرح ها جلوگیری شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار