در استان همدان صورت گرفت:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه بیش از ۱۲۳ هزار نفر عضو این صندوق هستند: اعلام کرد: هم اکنون ۷هزار۵۰۰ خانوار مستمری می گیرند و به ازای هر ۱۲ بیمه شده یک مستمری بگیر وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ 29 June 2022

اولین ستاد توسعه و راهبردی بیمه شهرستان بهار با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس صندوق بیمه روستاییان،کشاورزان و عشایر استان و مسئولین ادارات مرتبط در محل فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش تابناک همدان،  مهدی سماواتی با اعلام اینکه در این صندوق مردمی دولت کارفرماست، اظهار داشت: دو سوم حق بیمه برای هر بیمه شده را دولت پرداخت می کند.

وی ضریب نفوذ بیمه در شهرستان بهار را ۱۸/۶۱ درصد اعلام کرد و گفت: این شهرستان ۶هزار ۵۱۵ نفر تحت پوشش بیمه دارد که این آمار در سال جدید تا کنون به بیش از ۱۳ هزار نفر رسیده است.

 

در ادامه روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار گفت: صندوق روستائیان، کشاورزان و عشایر ضریب پوشش کمتری در شهرستان دارد به همین دلیل تسهیلات و حمایت های کمی در این حوزه به مردم شهرستان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند آمار عضویت در این صندوق افزایش یابد، تصریح کرد:  افزایش اعضای تحت پوشش صندوق در شهرستان موجب کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در روستاها می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار