در استان همدان ؛
برای یادگیری بهتر دروس دانش آموزان دوره‌های تثبیت یادگیری در ۴۱۵ مدرسه و کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 29 June 2022
برای یادگیری بهتر دروس دانش آموزان دوره‌های تثبیت یادگیری در ۴۱۵ مدرسه و کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش آغاز شد.
 

به گزارش تابناک همدان،  محمود نقوی گفت: دوره‌های تثبیت یادگیری با هدف آماده کردن دانش آموزان و یادگیری بهتر دروس پایه انجام می‌شود و در این دوره‌ها دانش آموزانی که نمرات پایانی لازم را کسب نکرده اند و یا حداقل نمره قبولی را گرفته اند به طور رایگان آموزش داده می‌شوند.

وی افزود: این کلاس‌ها در دوره‌های ۱۶ تا ۲۴ جلسه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد : دوره‌های شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی و دسترسی نداشتن همه بچه‌ها به این کلاس‌ها باعث شده است، دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه شوند و این دوره‌ها فرصت خوبی برای تقویت دروس پایه دانش آموزان است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان هم گفت: امسال ۱۲۰ مدرسه برای آموزش‌های تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی در استان فعال شده اند و در صورات استقبال خانواده‌ها امسال این مدارس بیشتر می‌شوند.

محبوبه خدابنده لو افزود : برای دانش آموزان ۳ پایه اول ابتدایی کلاس‌های تقویتی ریاضی و فارسی و دانش آموزان ۳ پایه دوم کلاس‌های ریاضی، فارسی و علوم را برگزار می‌کنند.

امروز دوره‌های تثبیت یادگیری مدارس استان به مرکزیت دبستان شهید سردار همدانی آغاز شد و این دوره‌ها بیشتر درمدارس مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار