رئیس بازرسی غرب کشور در بازدید از تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی:
در آستانه هفته قوه قضائیه رئیس سازمان بازرسی منطقه ۶غرب کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از پروژه سردار همدانی بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ 26 June 2022

به گزارش تابناک همدان، در این بازدید که دکتر حسینی شهردار همدان و برخی معاونین و مدیران شهرداری و پیمانکار پروژه و کارشناسان مربوطه نیز حضور داشتند حمیدرضا حسن پور رئیس سازمان بازرسی غرب کشور ضمن حمایت و تقدیر از خدمات گسترده عمرانی، فرهنگی و خدمات مختلف از سوی شهرداری همدان اظهار داشت: کشور با بحران پروژه های نیمه تمام که میراث دولت های گذشته است روبه‌روست و هیچ کشوری به این اندازه حجم پروژه نیمه‌تمام ندارد.

رئیس سازمان بازرسی غرب کشور این حجم بزرگ پروژه های نیمه تمام را برای ساختار حاکمیت موضوعی نگران کننده و هزینه‌بر دانست و افزود: ناقص ماندن پروژه ها علاوه بر تحمیل خسارات و هزینه های گزاف مادی بر کشور، از جنبه‌های روانی و معنوی تاثیر منفی دارد و به حیثیت فنی ساختار حاکمیتی لطمه می زند.

رئیس بازرسی غرب کشور گفت: درصدد هستیم برنامه ها و اقدامات لازم و جامعی را برای کمک به دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در غرب کشور تعریف و به کار بگیریم.

وی با تاکید بر پرهیز از آغاز هرگونه پروژه جدید به دلیل وضعیت بودجه ای کشور توسط دولت اظهار داشت: طبق دستورالعمل اعتبارات و قوانین بالادستی نباید پروژه جدیدی شروع شود و از اعمال فشارهای سیاسی و غیرفنی مشکل ساز جلوگیری می کنیم.

حمید رضا حسن پور اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و هماهنگی در سازمان ها، پروژه ها طبق زمانبندی دقیق و مشخص به نفع شهروندان به سرانجام برسد. رئیس سازمان بازرسی غرب کشور نقش سازمان بازرسی و شهرداری ها در بحث نظارت را پراهمیت خواند .


وی با اشاره به اینکه استقلال قوه قضاییه نه به معنای رها کردن یکدیگر بلکه تقویت تعامل و همکاری است گفت: برای تحقق اهداف انقلاب و نظام باید به کمک دولت بیاییم و هر جا لازم بود از نظر قضایی و نظارتی به توسعه استان کمک می کنیم.


در این بازدید سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن تأکید بر تلاش مدیریت شهری در اتمام پروژه های نیمه تمام و افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان عنوان کرد: بعد از چند ماه وقفه در پیشرفت پروژه های مهم تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی به دلیل برخی مسائل فنی و مالی که پیش آمده بود به نحو مطلوبی در حال پیشروی است.

حسینی با اشاره به تزریق منابع مالی مناسب به پیمانکاران دو تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی و تامین مالی صورت وضعیت ها اظهار داشت: علیرغم مشکلات زیادی که متأسفانه منجر به طولانی شدن این پروژه شد، کارگاه مجدداً راه اندازی و با تمام توان کار تکمیل پروژه پیش می رود و امیدواریم به لطف خدا و همت همکاران در راستای رفع مشکلات مالی پروژه تا اواخر پاییز پروژه به بهره‌برداری برسد.


در ادامه این باز دید توضیحات فنی پروژه و ابعاد مختلف آن توسط معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان جهت استحضار حاضرین ارائه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار