کد خبر: ۱۰۵۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 26 June 2022

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف پروژه های آموزشی نیمه تمام گفت : تا زمان تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه جدید شروع نمی کنیم و باید ضمن بررسی تک ‌تک پروژه ها زمانبدی مشخص برای بهره برداری از آنها داشته باشیم.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان افزود : تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت محدودی در اختیار داریم که ضمن بررسی پروژه های در دست اجرا مقرر شد 13 پروژه اولویت دار ما که بالای 90 در صد پیشرفت فیزیکی دارد تا مهر ماه به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر استفاده از توان پیمانکاران برای اتمام طرحهایی با پیشرفت فیزیکی بالا یادآور شد : با تعلل در تکمیل مدارس روستایی نزدیک شهردانش اموزان مجبورند از مدارس شهری استفاده کنند که مشکلاتی را بدنبال خواهد داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان از تکمیل 5 طرح دیگر آموزشیس تا بهمن ماه سالجاری خبر داد و اضافه کرد : با توجه به سفر غریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به همدان چندین پروژه آموزشی، بهداشت و درمان، آبرسانی، ورزشی و ... پیش بینی و مشخص شده تا از اعتبارات ویژه این سفر برخوردار و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

محمدی تکمیل 2 مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در حال احداث و تسریع در تکمیل و بهره برداری از استخرهای دانش آموزی احداث شده در نواحی یک و دو آموزش و پرورش را از دیگر طرح های آموزشی دارای اولویت در مرکز استان برشمرد و تاکید کرد : دانش آموزان استثنایی در صورت عدم تامین فضای آموزشی اختصاصی از تحصیل باز می مانند و استخرها دچار فرسودگی و متحمل هزینه های مضاعف خواهد شد.

فرماندار همدان از تعیین شهریه ثابت 400 هزار تومان برای مدارس هیات امنایی سطح شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود : مدارس هیات امنایی در حین ثبت نام و فصل تابستان مجاز به دریافت شهریه نیستند و ضمن پیش بینی امکان تقسیط پرداخت شهریه این مدارس می توانند با مصوبه هیات امنای خود نسبت به اخذ کمکهای مردمی اختیاری اقدام کنند.

 

 محمدی در پایان گفت : در جلسه ویژه غنی سازی اوقات فراغت تصویب کردیم از همه ظرفیتهای در اختیار ادارات از جمله مدارس در این راستا استفاده شود که در این جلسه نیز مشخصا در خصوص مدارس تاکید می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار