معارفه شهردار آستارا پس از ۱۰ ماه کش و قوس فراوان
کد خبر: ۱۰۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ 25 June 2022

 

 

تابناک/گیلان پس از گذشت ۱۰ ماه از اداره شهر آستارا توسط سرپرست و کش و قوس های فراوان در انتخاب شهردار، میثم الوان پور با حکم استاندار گیلان به عنوان شهردار آستارا معارفه شد.

 

آیین معارفه شهردار آستارا با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن همایش‌های شهرداری آستارا برگزار و  میثم الوان پور به عنوان شهردار آستارا معارفه شد و رسما آغاز به کار کرد.

 

در این مراسم از زحمات جواد معیتی، شهردار سابق آستارا و قاسم نوپور و یاشار سلوکی سرپرستان شهرداری آستارا با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

امام جمعه آستارا در این آیین با تاکید بر اینکه در انتخاب شهردار باید به انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر احترام گذاشت و تمکین کرد گفت: افرادی که در این راستا شیطنت بکنند صلاحیت انتخاب مجدد از سوی مردم برای عضویت در شورای اسلامی شهر را ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آستارا امانتدار مردم هستند و باید به رای مردم احترام بگذارند.

 

وی از شهردار جدید آستارا خواست مشکلات شهر را پیگیری و با همکاری اعضای شورای شهر و دستگاه های اجرایی شهرستان در رفع مشکلات شهر از هیچ کوششی دریغ نکند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار