فرماندار لنگرود با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران ایشان، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان دادگستری تبریک گفت
کد خبر: ۱۰۵۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 25 June 2022

 

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان، همزمان با هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید ایت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل، محمد رضا جلالی  با گرامیداشت آن شهیدان والامقام، طی پیامی هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.

 

متن پیام فرماندار لنگرود بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آغاز هفته قوه قضاییه هر سال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران کارآمد امام و انقلاب به دست بیماردلانی است که به غلط می پنداشتند با ارتکاب جنایاتی از این دست، انقلاب اسلامی را به پایان خط خواهند رسانید.

 

 نقش بی‌بدیل قوه قضاییه جمهوری اسلامی در جهت دفاع از کرامت انسانی، پاسداری از آزادیهای مشروع و اجرای عدالت، در طول تاریخ پر برکت انقلاب همیشه ایام مایه بغض و کینه ورزی دشمنان بوده است؛ و این خود بزرگترین گواه بر درستی راه و خدمات شایسته آنانی است که به فرموده مقام معظم رهبری با اعتماد به نفس و رعایت ضوابط و موازین، کار خود را با قدرت و قاطعیت دنبال می‌کنند.

 

 قوه قضاییه جمهوری اسلامی با تکیه بر اقدامات انقلابی و قوانین و آموزه‌های اسلامی، همواره در دفاع از حقوق عامه، برقراری امنیت جامعه و پیگیری قضایی برهم زنندگان نظم اجتماعی و مفسدان اقتصادی پیشگام بوده و دوشادوش سایر ارکان نظام در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی اقدام نموده است.

 

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، تبریک آغاز هفته قوه قضاییه و آرزوی سلامتی مسئولان و کارکنان این قوه، موفقیت این عزیزان در مسیر گسترش عدالت و اجرای قوانین و موازین اسلامی و برقراری نظم و امنیت را از درگاه الهی خواستارم

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار