از خدمات شاهرخ شجاعی فر رئیس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان تقدیر و تشکر نموده و گودرز کیانی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 25 June 2022

از خدمات شاهرخ شجاعی فر رئیس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان تقدیر و تشکر نموده و گودرز کیانی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار همدان ضمن دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به حدود انتظارات از مدیران در مرکز استان گفت : شهرستان همدان ویترین استان و برخوردار از حساسیتهای خاصی است که باید مدیران ذیربط با انرژی مضاعف ضمن تلاش بیشتر، همواره آمادگی پاسخگویی باشند.


محمد علی محمدی حفظ و بهره برداری قانونی از منابع طبیعی و نظارت جدی در این راستا را اهم مسئولیت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دانست و تاکید کرد : در بحث آبخیزداری انتظار ما بیشتر است و در بهره برداری از منابع طبیعی هم نباید اجازه دهیم عده ای با تخریب منابع طبیعی، زیرساختهای روستایی و سایر موارد صرفا بدنبال منافع خویش باشند.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان نیز با قدردانی از تلاشهای مدیریت منابع طبیعی شهرستان گفت : طی یکسال گذشته آتش سوزی در منابع طبیعی حوزه شهرستان همدان صفر بوده که این مهم حاصل تلاش همکاران سخت کوش ما در منایع طبیعی شهرستان بوده است.


اسفندیار خزایی ارتقاء ذخیره گاههای جنگلی را از جمله اولویتهای پیش روی منابع طبیعی دانست و اضافه کرد : در آبخیزداری به دنبال مدیریت آبخیزداری بصورت بیولوژیک هستیم و در بحث معادن هم انتظار داریم سازمان صمت استان با هماهنگی بیشتر مجوز بهره برداری در مناطق حساسی چون حوزه ابریز سد اکباتان ندهد و در چنین مناطقی با توقف بهره برداری بعنوان منابع طبیعی احیای این مناطق در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار