مدیر عامل شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان از بازدید دادستان همدان به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 23 June 2022

مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان از بازدید دادستان همدان به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، محمد رضا جعفری با اشاره به اهداف این بازدید گفت: این بازدید به منظور آشنایی هر چه بیشتر دادستان از روند تولیدات، فعالیت‌ها و محصولات شرکت کنترل گاز اکباتان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن معرفی شرکت گزارش کاملی را در خصوص اقدامات صورت گرفته، فرصت‌ها و موانع و مشکلات پیش روی این مجموعه صنعتی ارائه داد و افزود: شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان (سهامی عام) که هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه گیری گاز شهری در ایران مطرح می‌باشد، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌های گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، شرکت‌های خودروساز و شرکت‌های آب توانسته موفقیت‌های خوبی را به دست آورد.
 
جعفری با بیان اینکه از سال ۱۳۶۲ با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت، گاز و آب گذاشته ایم خاطر نشان ساخت: این شرکت با تکیه بر تجربیات و نیرو‌های متخصص و امکانات خود توانسته است در بومی سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارات و نیاز‌های داخلی و مانع خروج ارز از کشور، گام‌های خوبی بردارد.
 
در پایان این بازدید خانجانی دادستان همدان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به لزوم اجرای قوانین حمایتی از تولید و تولید کنندگان تاکید و برای مدیران و کارکنان آرزوی توفیق بیشتر و حمایت خود را از تولید کنندگان داخلی اعلام کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار