همزمان با سراسر کشور کلید خورد: آغاز رزمایش بزرگ صرفه‌جویی در مصرف آب
کد خبر: ۱۰۵۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 23 June 2022

همزمان با سایر استانهای کشور، رزمایش بزرگ صرفه جویی در مصرف آب و برق با مشارکت سپاه پاسداران، وزارت کشور و وزارت نیرو در استان همدان با رمز ” یا علی ابن موسی الرضا ” آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، رزمایش بزرگ مدیریت مصرف آب و برق از (یکم تیرماه هم‌زمان با آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب) با همکاری وزارت نیرو و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی استان‌ها آغاز شد.

این رزمایش با هدف افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه توزیع آب و برق در سطح کشور و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو کلید خورده است و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رده‌های مختلف آن شامل سازمان بسیج، وزارت کشور و استانداران سراسر کشور تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رزمایش بزرگ صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در گام نخست در تمامی اماکن اداری، تاسیسات و رده‌های مختلف سپاه، بسیج، وزارت کشور و وزارت نیرو و در مراحل بعدی برای سایر ادارات و نهادهای واقع در استان‌ها برگزار خواهد شد و تمامی موارد مرتبط با ادارات بر اساس اقدامات صرفه‌جویی موثر مصرف عملیاتی خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود اجرای هماهنگ و موفقیت‌آمیز این رزمایش، زمینه لازم برای تحقق هدف‌گذاری کاهش 30 درصدی مصرف آب شرب برای گذر ایمن و پایدار از پیک مصرف تابستان 1401 فراهم سازد.

لازم به ذکر است؛ آیین افتتاحیه این رزمایش با حضور استاندار همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان و مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار