یونس شفیعی کشتی گیر نهاوندی موفق به کسب مدال برنز مسابقات آسیایی شد
کد خبر: ۱۰۵۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 23 June 2022

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت ،یونس شفیعی دلاور مرد نهاوندی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات آسیایی قرقیزستان مدال برنز را به دست آورد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند، سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان آسیای۲۰۲۲ در بیشکک قرقیزستان یونس شفیعی نوجوان غیور و خوش آتیه نهاوندی در نخستین حضورش در مسابقات برون مرزی در وزن ۷۱ کیلوگرم نشان برنز را به دست آورد.


وی افزود: مدال کسب شده یونس شفیعی چهارمین مدال میادین آسیایی و جهانی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط ورزشکاران نهاوندی می باشد که در طول تاریخ ورزش شهرستان نهاوند بی نظیر می باشد. و با برنامه ریزی های صورت پذیرفته قطعا شاهد درخشش و افتخار آفرینی های بیشتری توسط شیرزنان و دلاورمردان نهاوندی خواهیم بود.


جوانمردی گفت: کشتی نهاوند پس از ۱۳ سال ناکامی ،رنگ مدال آسیایی را به خود دید و علی رغم ضعف و عدم کسب نتایج مدنظر در رده سنی بزرگسالان ، با برنامه ریزی ها و حمایت های بعمل آمده قطعا رشد و شکوفایی کشتی نهاوند خواهیم بود. و برای این امر نیاز به نگاه ویژه همه مسئولین به ورزش می باشیم.

وی در پایان از زحمات علی صفاری و عباس تکلو مربیان پرتلاش و ارزنده کشتی نهاوند و همه مسئولین استانی و شهرستانی که یونس شفیعی را مورد حمایت خود قرار دادند تقدیر و تشکر نمودند. و این افتخار آفرینی را به جامعه کشتی ، ورزش و آحاد مردم شهرستان نهاوند تبریک گفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار