گازرسانی به همه شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان همدان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 21 June 2022

گازرسانی به همه شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان همدان به پایان رسید.

به گزارش تابناک همدان،

شرکت گاز همدان نخستین شرکت گاز استانی در کشور است که گازرسانی به همه شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را به انجام رسانده است.

اجرای زیرساخت‌های گازرسانی در سال‌های گذشته تا جایی پیشرفت داشته که در قالب برنامه زمان‌بندی ۱۵ ماهه  همه صنایع موجود این استان به شبکه سراسری گاز متصل  می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان  می گوید، یک هزار و ۱۲۶ واحد در ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی فعال استان به شبکه گاز متصل شده است، همچنین ۶ مجتمع در شهرک‌های کشاورزی و دو مجتمع کشت گلخانه‌ای در حال بهره‌برداری هستند.

محمدصادق محبی‌نظر افزود: همه ۳۱ شهر استان به شبکه گاز متصل شده و هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند.

تاکنون ۹۶۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۹ هزار و ۷۷۲ کیلومتر، شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان همدان اجرا شده و در مجموع ۴۴۹ هزار و ۳۳۰ خانوار شهری و ۲۲۰ هزار و ۸۰۹ خانوار روستایی استان، مصرف‌کننده گاز هستند.

همچنین ۳۲۵ هزار و ۷۲۳ علمک در سطح استان نصب شده که ۱۷۱ هزار و ۷۶۶ عدد معادل ۵۳ درصد سهم شهر‌ها و ۱۵۳ هزار و ۹۵۷ عدد معادل ۴۷ درصد سهم روستاهاست.

مجموع مشترکان استان ۶۵۰ هزار و ۹۸۴ عدد شامل ۴۳۰ هزار و ۲۹۴ مشترک شهری و ۲۲۰ هزار و ۶۹۰ مشترک روستایی است. 

یک هزار و ۱۲۶ واحد در ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی فعال استان نیز به شبکه گاز متصل شده است، همچنین ۶ مجتمع در شهرک‌های کشاورزی و دو مجتمع کشت گلخانه‌ای نیز در حال بهره‌برداری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار