کد خبر: ۱۰۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 21 June 2022

در ادامه سلسله نشستهای فرماندارهمدان با احزاب، تشکلها و اقشار مختلف مردم نشست مشورتی فرماندار همدان با اعضای جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا) استان در فرمانداری همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در این نشست گفت : احزاب و گروه های همسو با انقلاب و دولت انقلابی چکیده ای از همین انقلاب و موثر در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها هستند.


محمد علی محمدی با اشاره به برخی از دغدغه های طرح شده در این نشست توسط مدعوین تصریح کرد : با مشکلات گوناگون و روزمره ای همواره مواجه هستیم که البته هر کس از زاویه ای به موضوعات نگاه می کند اما برای حل مشکلات نیاز به اتفاق نظر و دغدغه مندی توام با برنامه محوری و راهکارهای پیشنهادی داریم.


وی با بیان اینکه کشور برغم مشکلات عدیده ناشی از تحریمها و فشارهای اقتصادی به حرکت و توسعه خود ادامه داده است افزود : تزریق روحیه امید و امیدآفرینی و افزایش اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط اکنون جامعه است تا با همدلی و وحدت با سرعت از گردنه چالشها عبور کنیم.


محمدی اضافه کرد : گاهی سهوا در مسیری که معاندان نظام حرکت می کنند پیگیر مسایل و طرح آنها می شویم که مقام معظم رهبری در این خصوص تذکر دادند چون همه تلاش سرویسهای بیگانه امروز پاشیدن بذر بی اعتمادی و ناامیدی در بین مردم است.


فرماندار همدان با اشاره به برخی از موارد موج سواری و دخالت دشمن در کشور با سوء استفاده از فضای مجازی اظهار کرد : دشمنان با برنامه‌ریزی و همه توان رسانه ای سعی می کنند از طریق فضای مجازی به کشور ضربه بزنند که در مقابل ملّت ایران باید آرایش مناسب بگیرد.


وی با بیان اینکه متاسفانه گاهی قدر داشته های خودمان را نمی دانیم افزود : باید قدر داشته های خودمان را در همه‌ی بخشهای مختلف بدانیم و درراستای جهاد تبیین از همه ظرفیتها برای بیان آن بهره گیری کنیم و احزاب هم در این مهم می توانند اقدامات خوب دولت را به اطلاع مردم برسانند و نگذارند رسانه های معاند جامعه را تهی از داشته کنند.


محمدی یادآور شد : متاسفانه گاهی برخی از منتقدین، همسو با دشمنان نظام بجای دغدغه مندی گام در مسیر سیاه نمایی می گذارند و خواسته یا ناخواسته به پیاده نظام دشمن می پیوندند.


فرماندار همدان در پایان با قدردانی از حضور اعضای جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی استان در این نشست از استمرار ارتباط و برگزاری نشستهای مشورتی با احزاب، تشکلها و اقشار مختلف مردم شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار