کد خبر: ۱۰۵۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 21 June 2022


 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از برنامه‌ محور بودن فعالیت‌های حوزه امور اراضی در محورهای سه‌گانه آموزش و اطلاع رسانی، تسهیل و ساده سازی امور و نیز برخورد پیشگیرانه خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، احمد قدیمی گرجای با بیان اینکه در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از طرق مختلف به عموم مردم و مالکین اراضی و باغات بر ضرورت جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز تاکید نمود.


وی با اعلام اینکه جهاد کشاورزی آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود با نطر مساعد نسبت به درخواست‌ها رسیدگی نماید، اعلام نمود مهمترین موضوع در این خصوص اقدامات پیشگیرانه و استفاده از پتانسیل تبصره ۲ ماده ۱۰ و تخریب و قلع وقمع مستحدثات غیر مجاز میباشد کوبا همکاری تشریک مساعی مراجع قضائی و سایر دستگاه‌ها قابلیت اجرا خواهد داشت.


قدیمی از تشکیل و معرفی به دادگاه حدود ۱۸۵۰ مورد که در دست رسیدگی در مرجع غذایی و صدور حکم میباشد در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت در حدود ۲۵۰ مورد تخریب و قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی نیز در همین سال اجرا گردیده است.


قدیمی در پایان از تمام کسانیکه قصد ایجاد بنا یا هرگونه تغییر کاربری دارند، درخواست نمود با مراجعه به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی در این زمینه کسب تکلیف نموده و در صورت مهیا بودن شرایط قانونی مبادرت به اقدام نمایند.
منبع: روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار