شهردار همدان:
شهردار همدان اولویت و اهتمام مدیریت شهری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه تقاطع‌های غیرهمسطح سردار همدانی و غدیر دانست.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 19 June 2022
شهردار همدان اولویت و اهتمام مدیریت شهری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه تقاطع‌های غیرهمسطح سردار همدانی و غدیر دانست. 

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی گفت: در دو ماهه سال جاری برخی از مشکلات باعث توقف پروژه شده بود که در حال حاضر کار تکمیل پروژه به صورت جدی آغاز شده است. شهردار همدان با اشاره به اینکه سطح دوم این پروژه در تیرماه سال گذشته به بهره برداری رسید افزود: در اصل سطح سوم پروژه دارای سه قسمت، یک قسمت از سمت بلوار بدیع الزمان و قسمت دیگر از سمت بلوار نیروی انتظامی و سطح سوم دارای یک طول ۱۸۰ متر و ۱۲۰ متر است. 

وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته قبل بتن ریزی یک پارت از سه پارت از سمت بلوار بدیع الزمان انجام شده است افزود: آرماتوربندی بقیه قسمت‌ها انجام شده است که کار‌ها به صورت همزمان و به موازات هم در بلوار نیروی انتظامی پیش می‌رود. 

مقام ارشد مدیریت شهری از هماهنگی‌های صورت گرفته برای نصب تابلوی روزشمار در تقاطع سردار همدانی خبر داد و اظهار داشت: علیرغم تمام مشکلات پیش آمده، طبق تمهیدات اندیشیده شده و طبق پیش بینی‌ها این پروژه تا آخر پاییز به اتمام می‌رسد. 

حسینی یکی از مشکلات عمده این پروژه را مباحث مالی دانست و اظهار داشت: طبق جلسات برگزار شده در راستای رفع موانع مالی و غیرمالی، بخشی از مطالبات پرداخت شده و بخشی هم طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال پرداخت است.

شهردار همدان وضعیت کلی پیشرفت فیزیکی پروژه سردار همدانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تلاش داریم پروژه تعطیل نشود چرا که راه اندازی مجدد پروژه زمان بر و انرژی بر است و موجب فرسودگی و خستگی بخش کارگاهی و اجرایی پروژه می‌شود. حسینی اظهار داشت: انشالله با تکمیل پروژه مشکلاتی که به دلیل وضعیت ترافیکی برای شهروندان ایجاد شده است ساماندهی و رفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار