مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برنامه‌ها و نمایش‌های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان همدان بر اساس برنامه در سراسر استان اجرایی و برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ 18 June 2022

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برنامه‌ها و نمایش‌های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان همدان بر اساس برنامه در سراسر استان اجرایی و برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛ مسعود ویژه در نشست خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: نمایش‌های جشنواره بیست‌وهفتم در ۱۰ سالن در شهر همدان و ۹ سالن در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر اجرای نمایش، برنامه‌های جنبی هم در زمان برگزاری جشنواره تدارک دیده شده است، افزود: همدان یکم تا ششم تیرماه میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است و تعدادی از اجراهای جشنواره و برنامه‌های جنبی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود تا همه کودکان و نوجوانان استان از جشنواره بیست و هفتم بهره‌ ببرند.

رئیس بیست‌و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: افتتاحیه این جشنواره 31 خردادماه در میدام امام خمینی(ره) شهر همدان با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و برنامه شادپیمایی با هنرنمایی عروسک‌های غول‌پیکر در پیاده‌راه بوعلی‌سینا برگزار خواهد شد.

ویژه با بیان اینکه ششم تیرماه نیز اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع و شاد در نقاط حاشیه‌ای شهر تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: حضور شخصیت‌های بین‌المللی در همدان می‌تواند ضمن ارتقای سطح کیفی جشنواره ظرفیت خوبی برای این رویداد هنری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس این رویداد از ویژگی‌هایی این جشنواره است که امیدواریم میزبان خوبی برای این جشنواره باشیم.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار