شهردار همدان:
شهردار همدان از روند پیشرفت فیزیکی مطلوب تقاطع غیرهمسطح غدیر خبر داد و گفت: با توجه به نصب تابلو روز شمار به نوعی تکلیف مدیریت شهری در تکمیل این پروژه مشخص شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 18 June 2022

شهردار همدان از روند پیشرفت فیزیکی مطلوب تقاطع غیرهمسطح غدیر خبر داد و گفت: با توجه به نصب تابلو روز شمار به نوعی تکلیف مدیریت شهری در تکمیل این پروژه مشخص شده است.

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی اظهار داشت: به جهت مسئولیتی که شهرداری در قبال مردم و تکمیل پروژ ها دارد تلاش داریم به تعهدات و وعده های خودمان نسبت به تکمیل پروژه های نیمه کاره به ویژه تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی جامه عمل بپوشانیم.


شهردار همدان با اشاره به وجود برخی مشکلات در تکمیل پروژه غیر همسطح غدیر افزود: علیرغم تمامی مشکلاتی که در تامین منابع مالی داشته ایم اما با توجه به برنامه ریزی هایی که توسط تیم شهرداری و حوزه مالی صورت گرفته شده است تلاش داریم به موقع منابع مالی که بر عهده شهرداری است پرداخت شود تا روند پیشرفت پروژه به مشکل برنخورد.


وی در خصوص پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر از لحاظ اجرایی و فنی اظهار داشت: در حال حاضر در دو بخش کارها باقی مانده است یکی بحث اتمام بتن ریزی عرشه و در قسمت دوم اجرای رمپ هایی است که در اصل مربوط به اتصال عرشه بتنی به سطح صفر می باشند.


حسینی با اشاره به اینکه پل سه جهت و سه رمپ دارد گفت: با توجه به اتمام آرماتور بندی و آماده شدن قسمت سوم پایانی عرشه برای بتن ریزی انشالله قرار است در هفته پیش رو هزار چهارصد متر مکعب بتن ریزی انجام شود.


این مقام ارشد مدیریت شهری در خصوص پیشرفت رمپ های سه گانه پروژه های تقاطع غیرهمسطح غدیر عنوان داشت: رمپ غربی از سمت آیت الله نجفی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سمت جنوبی میدان عاشورا با توجه به اقدامات مربوط به دیوار پیش ساخته تسمه فلزی این قسمت ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در موعد مقرر به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود: قرار است در رمپ شمالی از سمت بلوار سردار همدانی با ایجاد جریان انحراف جریان ترافیکی از جلوی دانشگاه پیام نور و‌ تمهیدات صورت گرفته کار اجرایی پروژه در این قسمت شروع شود.

شهردار همدان با اشاره به اینکه این نقطه کریدور غرب کشور است اظهار امیدواری کرد: به روند پیشرفت پروژه خوشبین هستیم و امیدواریم با تحویل به موقع پروژه به شهروندان عزیز همدانی علاوه بر اینکه کام شهروندان شیرین می شود انشالله گره ترافیکی هم در این قسمت باز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار